O nas

Krótko o ProduktowRanking

ProduktowRanking to wspierany reklamami internetowy magazyn konsumencki, którego celem jest pomoc czytelnikom w znalezieniu odpowiedniego produktu w atrakcyjnej cenie poprzez inspirację i wskazówki zawarte w wartościowych, sponsorowanych artykułach w Sprzęt AGD, Sprzęt kuchenny, Sporty, Przewodnik, Pielęgnacja

Nasza działalność jest finansowana z reklam, ponieważ za pośrednictwem sponsorowanych linków odsyłamy użytkowników do miejsc, w których mogą kupić analizowane i opisywane przez nas produkty. Odbywa się to za pośrednictwem linków partnerskich (linków reklamowych, za które otrzymujemy wynagrodzenie za każdego poleconego płacącego klienta) lub tabel z porównaniami cen.

Chcemy być transparentni w kwestii naszego modelu biznesowego, ponieważ jest to podstawa do dalszego dostarczania bezpłatnych treści czytelnikom. Nasze partnerstwa reklamowe mogą zapewnić reklamodawcy sposobność opublikowania artykułu sponsorowanego, na przykład na temat danego produktu. Partnerstwo może również wpływać na kolejność - tj. na to, w którym miejscu artykułu produkt jest prezentowany. Należy jednak podkreślić, że nie ma to żadnego wpływu na to, w jaki sposób nasz zespół redakcyjny ocenia lub klasyfikuje produkt.

Kto stoi za ProduktowRanking?

ProduktowRanking jest dziś częścią cyfrowej firmy medialnej Obsidian Media. Jesteśmy duńską firmą z siedzibą w Aarhus.

Obsidian Media sp. z o.o. (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością)
Bødker Balles Gård 15B
8000 Aarhus
Numer VAT DK40483667
kontakt@obsidianmedia.dk

Chcemy stać się portalem, który wybierzesz jako konsument, kiedy będziesz potrzebował uzyskać informacje o produktach.

Naszą misją jest publikowanie i rozpowszechnianie treści, które poprzez dokładne badania przyniosą maksymalną wartość i pożytek naszym czytelnikom. Innymi słowy, chcemy ułatwić konsumentom znalezienie właściwego produktu, który spełni ich prywatne potrzeby.

Jako firma od samego początku konsekwentnie unikamy pewnych obszarów, takich jak hazard czy chwilówki. Skupiamy się na dostarczaniu wartościowych informacji na temat dóbr konsumpcyjnych.

Wskazówki redakcyjne, partnerzy i reklamy

Jak znaleźć najlepsze produkty?

"Rzadko testujemy produkty samodzielnie. Nasza metoda opiera się na "meta-recenzjach", gdzie poprzez kompleksowe zbieranie danych i badania gromadzimy w jednym miejscu testy zewnętrzne, opinie klientów, specyfikacje produktów i ceny, abyś jako konsument miał lepszą podstawę do podjęcia właściwej decyzji o zakupie.

Wybór produktów jest ograniczony do sklepów internetowych, które są w naszej sieci reklamowej, ale ponieważ współpracujemy z Pricerunnerem, który ma umowy ze wszystkimi sklepami internetowymi w Skandynawii (+9000 sklepów), jesteśmy praktycznie pozbawieni ograniczeń w wyborze produktów.

Produkty, które recenzujemy na naszych stronach, są selekcjonowane przez nasz zespół ds. badań i treści. Aby znaleźć te oferty, które naszym zdaniem należą do najlepszych na rynku, stosujemy następujące kryteria:

  • Opinie klientów o produkcie (np. poprzez dane z Google lub Amazon)
  • Testy produktu przez ekspertów i czasopisma konsumenckie, takie jak Tænk
  • Porównanie właściwości i cech produktów
  • Oferta sprzedawcy, serwis oraz reputacja (np. opinie Trustpilot)
  • Dane o klientach: nasze wewnętrzne statystyki dotyczące popularności produktów (np. współczynnik klikalności)
  • Cena: powyższe oszacowuje się w odniesieniu do cen i poszczególnych ofert

Nasz zespół ds. badań i treści, z siedzibą w Banja Luce w Bośni, postępuje zgodnie ze starannie zaplanowanymi procesami i jest przeszkolony w zakresie korzystania ze skandynawskich i międzynarodowych portali testowych i recenzenckich. Korzystają oni z zaawansowanych narzędzi tłumaczeniowych, a proces ten przebiega w ścisłej współpracy z naszym zespołem duńskim.

Staramy się, aby wybór produktów był obiektywny i oparty na analizie danych, ale pewien stopień subiektywności niekiedy będzie nieunikniony. Dotyczy to zwłaszcza takich kategorii produktów jak moda i meble, w których rolę odgrywa ekspresja estetyczna/emocjonalna.

Na koniec należy wspomnieć, że z reguły nie przyjmujemy produktów do sklepów internetowych z wynikiem poniżej 3 na serwisie Trustpilot . Stale sprawdzamy Trustpilota naszych partnerów i usuwamy ich, jeśli ocena staje się zbyt niska. Sprzedawcy ze słabym wynikiem na Trustpilocie mogą jednak pojawiać się wewnątrz tabel cenowych pozyskiwanych z Pricerunnera na naszych stronach.

Krótko mówiąc, zbieramy wszystkie informacje w jednym miejscu i porównujemy produkty pod względem cech i parametrów, dzięki czemu Ty jako czytelnik możesz podjąć dokładniejszą decyzję o zakupie.

Jak wykorzystujemy testy?

Decydując, które produkty uwzględnić w artykule, a które wyróżnić, zbieramy recenzje z różnych testów i od ekspertów w danej dziedzinie:

  • Oficjalne rady konsumenckie, takie jak szwedzka Råd & Rön, norweska ForbrukerRådet, brytyjska Which, amerykańska ConsumerReports i kilka innych.
  • Oficjalne testy z największych portali internetowych takich jak Politiken, Jyllands-Posten, NY Times, BBC itp.
  • Porady ekspertów z duńskich i zagranicznych mediów w ramach nisz produktów, takich jak Flatpanels, KitchenArena, TechGearLab, OutdoorGearLab, GoodHouseKeeping, PCGamer, Runrepeat itp.
  • YouTuberzy testujący i recenzujący produkty z danej kategorii.

Należy wspomnieć, że rozróżniamy recenzje pochodzące od niezależnych instytucji takich jak np. Tænk, które dla nas mają większą wagę niż np. opinie recenzentów z YouTube. Dodatkowo, niemal wszystkie nasze artykuły posiadają opisy i odniesienia do źródeł i testów, które wykorzystaliśmy w analizach.

Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że może pojawić się selektywna stronniczość, ponieważ nasz zespół badawczy szuka produktów zwyciężających w testach, co często prowadzi do większego skupienia się na tym, które testy dany produkt wygrał, a mniejszego na testach, w których produkt wypadł słabiej.

Jak wykorzystujemy opinie klientów?

Recenzje klientów również odgrywają istotną rolę w selekcjonowaniu produktów. Naszym zdaniem takie opinie mówią wiele o rzeczywistej jakości produktu, co jest kluczowe dla naszej analizy.

Nasz zespół badawczy analizuje recenzje klientów na różnych platformach i w sklepach internetowych.

Aby zminimalizować ryzyko występowania fałszywych recenzji, będą one pochodziły przede wszystkim z platform e-commerce (np. Google, Pricerunner i Amazon), a także większych sklepów internetowych o ugruntowanej pozycji (np. Coop, Elgiganten, Power, Whiteaway itp.). Pragniemy zatem zaznaczyć, że w przypadku pojawienia się fałszywych opinii ze strony osób trzecich, wymienionych dla danego produktu, nasze analizy zostaną zaburzone.

Nie wyróżniamy poszczególnych opinii, ale zazwyczaj próbujemy znaleźć średnią ocenę z opinii w skali 1-5.. Zawsze uwzględniamy w naszych badaniach wszystkie recenzje klientów, niezależnie od tego, czy są one pozytywne, czy negatywne.

Wykorzystujemy również recenzje produktów w analizach "wad" i "zalet", gdzie nasz zespół badawczy przegląda negatywne opinie, aby zidentyfikować wszelkie mankamenty danego produktu.

Jak wykorzystujemy i porównujemy cechy i właściwości produktów?

Kolejnym ważnym elementem selekcji produktów są oczywiście ich cechy i właściwości. W naszej analizie tego, ile według nas konsumenci dostają za swoje pieniądze i dla kogo dany produkt jest odpowiedni, bierzemy oczywiście pod uwagę specyfikacje produktu.

W ramach naszej analizy tworzymy kolekcję danych technicznych produktów, a następnie umieszczamy ją w bazie danych. Nasz zespół badawczy stosuje zaawansowany proces w celu znalezienia produktów przetestowanych w recenzjach oraz profesjonalny system porównywania właściwości produktów w całej kategorii. Przegląd zapewnia wizualne zestawienie cech produktu, specyfikacji, wyników testów i opinii w stosunku do ceny.

Dodatkowo, nasze wewnętrzne dane również odgrywają ważną rolę w tym, jakie produkty są przez nas polecane. Mamy wgląd w informacje, które podają w jakie oferty klika się najczęściej i jaki jest odsetek kupujących, co mówi o popularności produktu i preferencjach klientów.

Kto zajmuje się selekcją i researchem produktów?

Posiadamy wyspecjalizowany zespół ds. badania treści i produktów, liczący obecnie siedem osób i zlokalizowany w naszym biurze w Banja Luce w Bośni.

Nasi specjaliści ds. badań produktów są odpowiedzialni za przeprowadzenie researchu, który polega na wprowadzaniu informacji o produktach do bazy danych. Na tej podstawie dokonują ich analizy, przy wsparciu kierownictwa w Danii, które jest odpowiedzialne za wyznaczenie ogólnych ram badań, analiz i selekcji oraz zapewnienie jakości.

Sasa Bojanic
Manager ds. treści i optymalizacji procesów Sasa Bojanic
Jovana Aleksic
Analityk ds. researchu i treści Jovana Aleksic
Isidora Jankovic
Analityk ds. researchu i treści Isidora Jankovic
Milana Cvijanovic Kajkut
Analityk ds. researchu i treści Milana Cvijanovic Kajkut
Aleksandar Kalaba
Analityk ds. researchu i treści Aleksandar Kalaba
Aleksandar Cvijanovic
Analityk ds. researchu i treści Aleksandar Cvijanovic
Dragan Miskovic
Specjalista ds. treści i redaktor Dragan Miskovic
Ranka Marceta-Krstajic
Analityk ds. researchu i treści Ranka Marceta-Krstajic
Sandra Dobras
Analityk ds. researchu i treści Sandra Dobras
Sladjana Kaurin
Analityk ds. researchu i treści Sladjana Kaurin
Nikolina Vasic
Analityk ds. researchu i treści Nikolina Vasic

Zespół ds. badania treści i produktów sam przygotowuje recenzje na podstawie przeprowadzonej analizy i wysyła je do naszego oddziału zajmującego się tłumaczeniem materiałów w Danii, Norwegii, Szwecji i Finlandii.

Zastrzeżenie

My, produktówranking i Obsidian Media, zastrzegamy sobie prawo do błędów typograficznych i przeinaczeń związanych z produktami i usługami, które wyróżniamy na naszych stronach. Chociaż poświęcamy ogromną ilość czasu na badania i zapewnienie jakości, w naszych artykułach mogą pojawić się błędy i zawsze zalecamy, abyś Ty, czytelniku/kliencie, sprawdził informacje o ofercie u sprzedawcy lub dostawcy produktu.